GreekTyres

Τι είναι ένα Ελαστικό?

To ελαστικό είναι το ένα και σημαντικό μέρος που παρέχει επαφή με το έδαφος και αποτελείται από διάφορα χημικά και καουτσούκ, κορδόνι και χαλύβδινα καλώδια. Το ελαστικό επιτρέπει στο όχημα να κινηθεί το φορτίο αλλά και το ίδιο το όχημα στο οποίο είναι εγκατεστημένο μέσω του συμπιεσμένου αέρα που φουσκώνει το ελαστικό.


Ποιά είναι τα κύρια μέρη ενός Ελαστικού?

Τα ελαστικά αποτελούνται από 4 κύρια τμήματα. Το μέρος που έρχεται σε επαφή με το έδαφος λέγεται πέλμα του ελαστικού. Το πλευρικό τμήμα του ελαστικού, στο οποίο αναγράφονται σχετικά στοιχεία για τα χαρακτηριστικά των ελαστικών, είναι το πλευρικό τοίχωμα. Το τμήμα που λειτουργεί ως υποδοχή του χείλους της ζάντας του τροχού ονομάζεται νεύρωση και τέλος το τμήμα μεταξύ του πλευρικού τοιχώματος και της βάσης είναι ο ώμος.

Πέλμα:

Η περιοχή που έρχεται σε επαφή με το έδαφος.

Πλευρικό Τοίχωμα:

Μεταξύ νεύρωσης και του ώμου, παρέχει ευκαμψία στο ελαστικό και περιέχει σημάνσεις και δεδομένα σε σχέση με το ελαστικό.

Νεύρωση:

Είναι το σημείο στο οποίο έρχεται σε επαφή με το χείλος της ζάντας και συνδέεται στενά με αυτή.

Ώμος:

Η ένωση μεταξύ της βάσης και των πλευρικών τοιχωμάτων, κατασκευασμένη με παχύτερη δομή.

Cross-Ply Ελαστικά:

Αυτή είναι η πρώτη δομή που χρησιμοποιήθηκε στην αρχή της τεχνολογίας των ελαστικών. Είναι μια υφασμάτινη δομή βασισμένη σε “ίνες” καλωδίων, τα οποία σχηματίζουν το σώμα των ελαστικών, βρίσκονται διαγώνια πάνω στο ελαστικό καθώς επίσης και το ένα πάνω στο άλλο, σχηματίζοντας γωνίες 35-40 μοιρών προς την κατεύθυνση του ελαστικού. Αυτή η δομή ονομάζεται επίσης διαγώνια ή συμβατική. Ο ορισμός της μέτρησης γίνεται με "-" ή "D".

Αεροστεγοί και Συμβατικά Ελαστικά:

This is the compressed air pressure between wheel rims, and meets reaction force corresponding the load in vehicles. Tires are covers that air pressure is compressed. Keeping the compressed air pressure ensured with liner sheets, which provide sealing and applied to inner tubes or inner parts of outer tubes. Outer tubes used with inner tubes are called as Tube-type tires, outer tubes used without inner tubes are called as Tubeless tires.

Η απόδοση του ελαστικού και οι παράγοντες που επηρεάζουν τη διάρκεια ζωής του:
Πίεση Αέρα:

Η ακατάλληλη πίεση αέρα μπορεί να προκαλέσει πρόωρη και ακανόνιστη φθορά του ελαστικού, καθώς και πιθανές βλάβες που δεν μπορούν να επισκευαστούν εύκολα στο μέλλον. Η πίεση του αέρα θα πρέπει να μετράται όταν το ελαστικό είναι κρύο. Πρέπει να τηρούνται οι τιμές που υποδεικνύονται από τους κατασκευαστές οχημάτων.

Βάθος πέλματος:

Το κάτω μέρος των ελαστικών σας είναι τα μέρη που έρχονται σε επαφή με το έδαφος. Η πρόσφυση του ελαστικού μειώνεται όταν το ελαστικό είναι φθαρμένο. Το μοτίβο του ελαστικού (πέλμα) φθίνει κατά την πάροδο του χρόνου, επομένως τα ελαστικά σας δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν πια. Η χρήση ελαστικών με βάθος πέλματος που είναι κάτω από 3,0 mm απαγορεύεται σε πολλές χώρες και είναι επίσης επικίνδυνο όσον αφορά την ασφάλεια και την ιδιοκτησία σας.

Ποσότητα Φόρτωσης και Τύπος Φόρτωσης:

Τα φορτία πάνω από την ικανότητα φόρτωσης του οχήματος (όρια φορτίου) που ορίζει ο κατασκευαστής του οχήματος θα προκαλέσουν υπερθέρμανση, ζημιές στο πλευρικό τοίχωμα, τις περιοχές ώμου και πέλματος του ελαστικού και την ταχεία φθορά του. Τα μη ισορροπημένα φορτία θα μπορούσαν επίσης να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στο ελαστικό.

Ρύθμιση Πέδησης:

Το σύστημα φρένων σας πρέπει να ελέγχεται κατά διαστήματα που συνιστώνται από τον κατασκευαστή του οχήματος. Τα μη βαθμονομημένα φρένα μπορούν να προκαλέσουν ακανόνιστη και ταχεία φθορά των ελαστικών σας. Δεδομένου ότι η κατανομή δύναμης θα είναι διαφορετική για διαφορετικά ελαστικά σε ξαφνικά και απότομα φρεναρίσματα, η πιθανότητα φθοράς σε συγκεκριμένα σημεία του ελαστικού πιθανός θα αυξηθεί.

Επιλογή των ελαστικών σύμφωνα με της συνθήκες οδήγησης:

Τα ελαστικά θα πρέπει να επιλέγονται σύμφωνα με τις διαστάσεις και τα λινά που αναφέρονται στο εγχειρίδιο χρήσης του οχήματος.

Απόδοση και διάρκεια ζωής των ελαστικών:

Εκτός από αυτούς τους παράγοντες, η απόδοση και η φυσιολογική διάρκεια ζωής του ελαστικού εξαρτώνται από άλλους παράγοντες, όπως οι συνήθειες οδήγησης και πέδησης του οδηγού και το επίπεδο συντήρησης του οχήματος.

Tyre_Read_Photo